ניהול ושיווק מדיה חברתית
תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות
באתרי הדרושים.
למעשה, הביקוש כל כך גבוה, גם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע
כבר מהיום הראשון
ניהול ושיווק מדיה חברתית
למה בכלל ללכת על קריירה בדיגיטל? תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בישראל נמצא בתאוצה מטאורית. מדי שנה צצות עוד ועוד משרות באתרי הדרושים. למעשה, הביקוש כל כך גבוה, גם אנשי דיגיטל ללא ניסיון נחטפים לשוק העבודה ונהנים משכר מפתיע כבר מהיום הראשון. אם זה לא מספיק, קחו בחשבון שקריירה בדיגיטל מאפשרת לכם להפוך לאדונים לעצמכם ולהתפרנס מכל מקום בעולם. תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט. עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטגרם, יו-טיוב וכד') ולנהלן באופן שוטף, תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה. עליו גם לנהל קהילה עסקית- חברתית המקדמת מודעות, הסברה, שיווק וקידום, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך. מנהל המדיה החברתית עשוי לעבוד במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסר. עבודת הצוות שלה יידרש מנהל המדיה החברתית במרבית המקרים אף תחייב אותו לסגל לעצמו מיומנויות יחסי אנוש אשר יאפשרו את תפקודו הפורה של הצוות. מעצם טבעו של תחום הדיגיטל, חייב מנהל המדיה החברתית להיות מסוגל ללמידה עצמית הכוללת בין היתר את הנכונות לקרוא ידיעות הקשורות לעולם הדיגיטלי-אינטרנטי ולהתעדכן בחידושים האחרונים בתחום.
תנאי קבלה
12 שנות לימוד
מתכונת ומשך הלימודים
כפעם בשבוע במתכונת לימודי ערב כ5- שעות אק' למפגש סה"כ כ6- חודשי לימוד.
תעודה
בסיום הקורס ובמעבר בהצלחה את מבחני הסיום, תינתן זכאות לתעודת מקצוע מטעם המכללה לניהול ופיננסיים + תעודה ממשלתית מטעם משרד העבודה והרווחה.
נושאי הלימוד
מבנה כללי של התוכנית ומקצועות הלימוד העיקריים
פירוט מקצועות/נושאים:
שעות לימוד124- אק'
הערות:
עיוני+מעשי
1 מבוא לשיווק ופרסום
1.1 אסטרטגיה שיווקית
1.2 מילון מושגים ומונחים בעולם השיווק הדיגיטלי
1.3 מאפייני השיווק בעידן הדיגיטלי
1.4 משפך השיווק הדיגיטלי
1.5 עקרונות בבניית דפי נחיתה
1.6 עקרונות בכתיבה שיווקית
1.7 מערכת השיווק והפרסום ב- Google
1.8 פלטפורמות מובילות במדיה חברתית
1.9 כלים נוספים לשיווק דיגיטלי
.2 כישורי עבודה ולמידה
2.1 קורות חיים, ניתוח אישי, סימולציות ראיונות, נאום הצגה עצמית
2.2 שלבי הקמת עסק עצמאי , התנהלות פיננסית נבונה התנהלות מול מוסדות ובנקים
2.3 תמחור והגשת הצעת מחיר, עבודה מול לקוחות
.3 ניהול ושיווק מדיה חברתית
3.1 תפקיד מנהל המדיה החברתית
3.2 תכנון אסטרטגיית שיווקית לרשתות
3 חברתיות, ניתוח צרכנים ומתחרים
בריף לקוח, אסטרטגיה מול טקטיקה, בניית יעדי KPI
3.3 בניית אסטרטגיית תוכן )תמהיל / גאנט /תקצוב(
3.4 כתיבה שיווקית
זה הזמן להצטרף אלינו
כתובת
קניון מול כיכר חדרה, רחוב דוד שמעוני 42
התקשרות טלפונית
מזכירות- 0723939809
דוא"ל
orli.michlala@gmail.com
Book Your Appointment
רוצים להצטרף לקורס אחר?
זה הזמן לשלוח לנו הודעה עם הקורס שאתם רוצים להצטרף אליו!